miercuri, 25 noiembrie 2009

Fotografie de bebe: Ariana



Pe Sanda si pe Ovidiu i-am cunoscut cu ocazia nuntii Alinei si a lui Mircea, unde au fost nasi. Pe Nora Ariana am cunoscut-o cu ocazia faptului ca a venit pe lume! Impreuna, cei trei fac o familie foarte reusita, iar timpul pe care l-am petrecut impreuna cu ei ne-au dat sansa sa ne convingem de lucrul asta! Ne-am simtit cu totii foarte bine, desi nu ni se intampla prea des ca in timpul unei sedinte foto sa scoata cineva pusca la noi (pe bune!), dar ma rog, taticii de fete sunt mai precauti de felul lor... Uneori chiar foarte din timp. (Chestia cu pusca ramane in culise, pentru binele tuturor celor implicati!).

Desi nu cei mai relaxati parinti de pe planeta Pamant, Sanda si Ovidiu au castigat incet-incet incredere si s-au relaxat treptat pe parcursul sedintei foto, poate si datorita celor 50 de grade din incapere. Ok, poate nu chiar 50, dar pe-acolo. Una peste alta, noi ne-am simtit foarte bine, ei la fel, Ariana a fost un model foarte cooperant, asa ca aveam toate motivele sa facem si niste fotografii, daca tot ne-am intalnit:




























ARTICOLE RECOMANDATE:

tags: fotografie de nou-nascuti, fotografie pentru copii, fotografii de maternitate si bebe, sedinta foto de nou-nascuti, fotograf bebe, fotografi de familie, fotografie de familie, ariana nora, blog foto, imagiababy, imagia.ro, albume foto copii

Un comentariu:

andreea spunea...

felicitari!!! fotografiile sunt superbe!